هاسپیتال گوربه گور شده
نوشته شده توسط : Saliman

قلبم گرفت! قرص پرانول بیاورید
حالا که بستری شده‌ام، گُل بیاورید

من ناسلامتی به مرض مبتلایم؛ آی!
کمپوت سیب ساری و بابل بیاورید

این‌جا غذای سفت فقط پخته می‌شود
لطفاً غذای مطمئناً‌ شُل بیاورید

سیگار موجب سرطان است؛ لاجرم
تریاک شافی از ته کابل بیاورید

امشب فرار می‌کنم از هاسپیتال خود 
یک متر نردبان جهت پل بیاورید

ای هاسپیتال گوربه‌گوری و بی‌شعور!
یک‌دفعه جای دکترتان، خُل بیاورید!

ما تحت نازنین مرا تکه‌پاره کرد
از بس که گفت: «سوزن و الکل بیاورید»!

خیلی دلم گرفته و دپرس شدم عجیب
باید برای شادی من، مُل بیاورید

می‌دانم ای رفیق که «گوگوش» خارج است
خب لااقل قناری و بلبل بیاورید

یاسین به گوش خر که قرائت نمی‌کنم
قلبم گرفت! قرص پراونل بیاورید

شعر از:فاضل ترکمن





:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: